Cum plasez o comanda online

Alegerea produselor

In primul rand trebuie sa identifici produsul (produsele) dorit(e). Pentru cautarea acestora ai la dispozitie urmatoarele functionalitati ale site-ului:

– cautarea in numele sau descrierea produsului dupa unul sau mai multe cuvinte cheie, utilizand campul din centru sus (disponibil in toate paginile site-ului)

– navigarea in categorii si sub-categorii utilizand meniul principal, de asemenea vizibil in toate paginile site-ului.

Odata identificat produsul dorit din lista, click pe numele sau poza acestuia va deschide pagina de detalii.

Un produs poate fi adaugat in cos doar din pagina de detalii, cu singura conditie ca acesta sa fie disponibil in stoc. Daca nu este disponibil in stoc atunci ai la dispozitie posibilitatea de a-l adauga in wishlist (produse favorite), iar noi vom vedea aceasta actiune si vom face tot posibilul de a-l aduce pe stoc in cel mai scurt timp.

Cosul de cumparaturi

La adaugarea produselor in cos, vei fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde ai posibilitatea sa verifici lista produselor, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, poti reveni in magazin prin apasarea butonului „Continua cumparaturile”.

Daca ai disponibil un cupon de reducere, in cadrul acestei pagini il poti utiliza introducand codul acestuia. Daca este valid in cadrul cosului de cumparaturi va apare discount-ul conform cuponului utilizat.

De asemenea, in permanenta vei vedea valoarea totala a cosului de cumparaturi in cadrul magazinului in coltul din dreapta sus, disponibil in toate paginile.

Pentru finalizarea comenzii, apasa pe butonul corespunzator acestei actiuni.

Finalizarea comenzii

Pagina de finalizare a comenzii este simplu de utilizat, toate sectiunile acesteia fiind vizibile simultan.

Daca nu esti autentificat in site dar ti-ai creat la un moment un cont in magazinul nostru, atunci poti sa te autentifici, nemaifiind necesara in acest caz re-introducerea datelor personale.

Daca nu ai un cont creat atunci, odata cu introducerea datelor personale in formularul de comanda, ai si aceasta posibilitate.

Informatii despre confidentialitatea datelor personale introduse sunt disponibile in pagina noastra detaliind politica de confidentialitate.

Livrarea produselor

Magazinul online www.yoyo-factory.ro, respectiv Ennova Trading & Development, comercializeaza si distribuie produsele YoYo Factory doar pe teritoriul Romaniei, de aceea sistemul nu permite plasarea comenzilor in afara tarii.

Daca exista solicitari pentru produse in Uniunea Europeana, se stabilesc de comun acord termenii si costurile de livrare de la caz la caz. Pentru acest tip de solicitari, va rugam sa ne contactati la hello@yoyo-factory.ro, precizand produsul sau produsele dorite si tara in care doriti sa fie expediat coletul.

Modalitatile de livrare a produselor

Dupa introducerea tuturor produselor in cosul de cumparaturi, ai de ales intre doua metode de livrare a produselor:

  1. Predare personala – valabila doar in Bucuresti

Produsele comandate pot fi ridicate din Bucuresti, in limita stocului disponibil, fara a se achita niciun cost pentru transportul lor, de la sediul central Ennova Trading & Development:

Program de lucru – Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

Adresa: Bulevardul Regiei nr. 6B, cladirea 1, sector 6, Bucuresti

Odata plasata comanda, daca ai bifat optiunea Predare Personala, te poti deplasa la depozitul Ennova Trading & Development SRL pentru ridicarea produselor, in timpul programului de lucru, cu rugamintea de a ne anunta telefonic ziua si ora cand doresti sa ridici coletul.

  1. Curier Rapid (prin Fan Courier) – valabila in Bucuresti si in toata tara

Produsele comandate pot fi expediate cu FAN Courier. Termenul de livrare este de 24 ore de la trimiterea comenzii, daca comanda este plasata de luni pana vineri, pana in ora 17:00, in cazul metodelor de plata prin ramburs sau online prin card bancar. Comenzile avand metoda de plata prin transfer bancar vor fi livrate in urma confirmarii platii corespunzatoare.

Din cauza nivelului foarte mare de aglomerare al curierilor, coletele pot suferi intarzieri in lunile noiembrie si decembrie. Pentru a te asigura de stadiul livrarii iti recomandam sa-l verifici pe siteul FAN Courier: http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/

Este important sa tii cont ca tariful de livrare este calculat pentru orasele din zona I de livrare a Fan Courierului. Se pot aplica tarife suplimentare in cazul in care adresa de livrare nu se afla in acea zona, in functie de numarul de kilometri parcursi suplimentar.

In acest caz te vom contacta telefonic pentru a stabili care este cel mai potrivit Curier pentru situatia ta, fiind posibila alegerea altui curier care ne ofera un tarif mai bun.

Intrebari des adresate:

Se pot ridica produse din Bucuresti in afara programului de lucru?

In mod normal, produsele comandate trebuie ridicate de la sediu in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, in intervalul 09:00-18:00. Pentru a discuta despre posibilitatea livrarii produselor in afara programului de lucru, te rugam sa ne contactezi telefonic (la numarul de telefon: 0754 335 386) inainte de sau imediat dupa plasarea comenzii. Clientii nostri fideli stiu ca exista exceptii de la aceasta regula, dar nu putem confirma ca se va putea realiza in cazul fiecarei comenzi.

Ce este AWB-ul?

AWB-ul este un cod unic care identifica coletul si care poate fi folosit pentru a afla, in orice moment, stadiul livrarii sale, de la preluarea de catre curier pana la destinatie.

Cum pot verifica unde se afla coletul meu?

In momentul de fata, toate livrarile in tara se fac prin intermediul FAN Courier. Pentru a putea afla unde se afla coletul tau, trebuie sa introduci AWB-ul asociat comenzii  aici: http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/

Cum pot verifica zona in care se afla resedinta mea?

Pentru orasele din zona 1 de livrare a Fan Courier tariful pentru livrarea coletului este de 15 Lei (gratis pentru comenzile cu o valoare minima a comenzii de 198 Lei). In schimb, daca orasul destinatie nu este in zona 1, se va plati livrarea in functie de numarul de km exteriori. Pentru a te asigura ca transportul coletului nu implica costuri suplimentare poti verifica aici: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/.

Daca la kilometri suplimentari este trecut “0” atunci transportul se incadreaza in suma mentionata mai sus. Daca, in momentul pregatirii comenzii dumneavoastra, descoperim ca tariful este mai mare decat cel agreat, te vom contacta telefonic pentru a te informa cu privire la noul tarif de expeditie si pentru a gasi impreuna varianta cea mai eficienta de livrare.

De ce intarzie coletul meu?

In perioadele foarte aglomerate precum lunile noiembrie si decembrie, coletele expediate pot suferi intarzieri din cauza gradului ridicat de incarcare al curierilor. Sugestia noastra este ca, in momentul in care primesti AWB-ul asociat comenzii tale, sa verifici online pe http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/ sau sa verifici telefonic momentul estimat al livrarii coletului tau.

Din nefericire, din momentul in care noi predam coletele catre curieri, noi nu putem grabi procesul de livrare in niciun fel.

Modalitati de plata

Plata comenzii efectuate si expediata prin curier se poate realiza prin ramburs.

Rambursul presupune plata comenzii la primirea acesteia, direct catre curierul care iti  livreaza coletul. Odata ce ai fost anuntat ca ti se va livra comanda, te rugam sa:

  • ai suma de bani pregatita pentru plata integrala a comenzii. In general, curierul nu accepta plata cu cardul.
  • daca nu ai suma de bani pregatita, te rugam sa soliciti livrare la o alta ora sau intr-o alta zi.
  • avand in vedere ca persoana care iti livreaza comanda nu este reprezentant Ennova Trading & Development, daca apar diferente intre valoarea comenzii si valoarea trecuta pe colet, te rugam sa ne contactezi telefonic la 0754 335 386 pentru solutionarea problemei intampinate.

La final te rugam sa verifici inca o data corectitudinea datelor introduse si, daca totul este in regula, poti trimite comanda.

Top 3 motive sa te abonezi:

Top 3 motive sa te abonezi:

• Vei afla primul de evenimentele YoYoFactory

• Afli imediat ce produse noi s-au lansat

• Vei invata sfaturi utile, trick-uri noi si totul despre jucatorii tai preferati de yoyo

Te-ai abonat cu succes! Iti multumim!!